Norske matblogger – oppdatering

28. oktober 2009 lagde jeg en liste over norske matblogger. Vel, det har kommet til mange siden da, så nå ber jeg om din hjelp til å oppdatere listen. Bruk kommentar-feltet eller send meg en e-post til olav@hobbykoken.no.

Dette er overhodet ikke noen form for rangeringsliste og bloggene står i ikke-prioritert rekkefølge:

Lekkermunn
Bitesize
Andreas Viestad
Vaffelhjerte
Ordentligmat
Khymos
Mat med Monkis
Halvtomtglass
Pepperkverna
Mammaberitsmat
Grys kjøkkenskriverier
Trines mektige matblogg
Epistel
KraftByrå
Yngve Ekern
All About Eva
Spiseplikt
Veggie in Norway
StrezzaFoods
Himmelfall
Den glade kokk
Hobbykokken
Matmannen

15 thoughts on “Norske matblogger – oppdatering

  1. Snublet for litt siden over Krembolle – http://www.krembolle.com – og synes jo den må være med på lista. Har blant annet en strålende (men lang) bloggpost om kjøkkenkniver som var utrolig lærerik!

    Hilsen Ulrikke.

  2. Heisann du

    Jeg ser med glede at du har brukt siden vår til bildet som følger denne posten. Men jeg ser med forferdelse at du har glemt å lage link til sida vår. :-(

    Ellers topp med lister, er mange fine blogger der ute som kanskje ikke er like lette å finne frem til.

  3. Hei,

    Her har du meg:)

    Relativt ny på blogging men desto lenger erfaring med å lage mat fra bunnen av:)

    Blogger om mat (og drinks) i stort sett hver dag.

    Gøy med mange fine matblogger!

    Hilsen
    Annica

  4. Hei Olav!
    Så fin blogg du har, og så hyggelig at du har oppdaget bloggen min og at du har linket til den! :-) Oppdaget at det var kommet trafikk inn fra denne siden, og da fant jeg siden din. Kjente den dessverre ikke fra før. Men for en en fin blogg, denne skal jeg begynne å lese. Jeg legger også inn link til din blogg fra min :-) Håper du får en fin helg, med gode matopplevelser! :-)
    Beste hilsen Ingunn
    fra minmiddag.no

Legg igjen en kommentar

