Non-stick sandwich

Huff, dette er så enkelt at jeg nesten er litt flau. Men jeg har bestemt med for å snobbe nedover og ta for meg de super-enkle tingene også med jevne mellomrom. Dette er noe jeg fant på ved en tilfeldighet da jeg studerte og hadde kjøpt min første non-stick panne…

Du trenger disse  ingrediensene:
Revet ost – jeg bruker jarlsberg
2 brødskiver – lyst eller grov brød

Først varmer du opp stekepanna på middels sterk varme. Deretter legger du to små hauger meg revet ost (en liten knyttneve) i panna. Etter noen minutter er all osten smeltet og fettet i osten begynner å skille seg. Da legger du oppå skivene og ta det i noen minutter til. Når osten har blitt sprø, slik som på bildet, snur du skivene og steker noen minutter til også det blir sprøtt.

Det er en god liten snack på lørdagen, men også gøy å sette ut i små biter når du har jentekveld ;-)

Legg igjen en kommentar

