Ikke denne gang…

masterchef_logo

Jeg har tidligere annonsert min deltakelse på MasterChef som begynner på TV3 på nyåret. Etter å ha sett programmet på BBC Food var jeg svært entusiastisk om å delta, men det går dessverre ikke denne gangen. Det viser seg at konseptet TV3 skal bruke er fra Australia og er ganske anderledes enn det jeg har sett tidligere. Det er mye mer omfattende, og hvis jeg hadde klart å gå videre fra uttaket i Stavanger så ville de ha innbært at jeg måtte ha bodd 12 uker i Oslo. Det har jeg hverken lyst eller anledning til. Tusen takk til alle som har heiet på meg så langt og lagt igjen fine og støttende kommentarer her på bloggen. MasterChef blir garantert kjempebra og jeg gleder meg til å se på :-)

4 thoughts on “Ikke denne gang…

  1. Trenger ikke være 12 uker i Oslo.
    Jeg kom videre fra Stavanger og da var ungenting er bestemt enda, men det var snakk om 3 dager i uken.. så lenge man kommer seg videre.. og det er jo heller ikke så sikkert ;)
    synd du ikke ble med da…

    1. Det var i hvertfall det jeg ble fortalt da jeg ble kontaktet av produksjonsselskapet. Gratulerer så mye og lykke til! ;-D

  2. Hei! Jeg så nettopp bloggen din i dag, og har sittet å lest litt fram og tilbake.

    Jeg ville bare si at jeg er mektig imponert over både måten du skriver på, at du våger å eksperimentere og selvfølgelig oppskriftene.

    Nå for tiden går jeg nemlig på en meget streng detox-kur, og får stadig anfall av lyst på god mat, blant annet is. (Ironisk kanskje, med tanke på årstiden..) Ananas-sorbéten skal lages så snart jeg får fatt i ferske ingredienser! :) Stå på!

    1. Hei!

      Tusen takk for fin-fint kompliment! Det er bare å kaste seg i det – lykke til!

      Olav

Legg igjen en kommentar

