The Big Fat Duck Cookbook

The Big Fat Duck Cookbook
The Big Fat Duck Cookbook

Jeg var så heldig å få denne fantastiske boka til jul i fjor. Jeg har såvidt begynt på dette praktverket og jeg dryder meg for hver side jeg leser.

Boka kan kjøpes her:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/0747583692/ref=s9_sims_c8_s1_p14_i3?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&pf_rd_r=1NHGKJNGJEH361EVFH29&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467198433&pf_rd_i=468294

Du kan også se dette intervjuet med Heston selv på youtube her:

Legg igjen en kommentar

